Bestelling
Hoe lang van te voren moet ik een bestelling plaatsen?
Hoe eerder hoe beter. Om teleurstelling te voorkomen, adviseer ik om een bestelling minimaal twee weken van tevoren te plaatsen.
Last-minute nog een bestelling willen plaatsen? App ons, dan kijken wij of dit mogelijk is.
Wordt mijn bestelling verzonden met een pakketdienst?
Wij verzenden onze bestellingen niet met pakketdiensten. Wij bezorgen bestellingen persoonlijk.
Hoe kan ik de producten in mijn bestelling het best bewaren?
Wij hanteren voor elk product een andere bewaartijd. U ontvangt bij afhalen of bezorging van uw een bestelling een document met de gewenste bewaartijden.
Kan ik zelf een afhaaldag en tijd kiezen?
Verder in het bestelprocess kunt u uw gewenste afhaaldag en tijd aangeven. Er zal hierna contact met u worden opgenomen om de dag en tijd kort te sluiten.
Kan mijn bestelling afgeleverd worden bij de buren?
Nee, helaas bezorgen wij geen etenswaren bij iemand anders dan de geadresseerde.
Kan ik dezelfde dag een bestelling plaatsen en ophalen?
Dat kan natuurlijk maar dat zou de opties beperkt kunnen maken .. neem contact met ons op voor meer informatie.
Wordt er contact met mij opgenomen voor de levering?
Ja, 15 minuten voordat wij arriveren ontvangt u een berichtje via Whatsapp.
Ik heb een allergie of dieetwens, wat zijn de mogelijkheden?
In ons keuken worden producten bereid met gluten, eieren, noten, zuivel of ander producten die allergenen bevatten of hiermee in aanraking kunnen zijn geweest. Hoewel wij ons uiterste best doen om (kruis)besmetting te voorkomen in het geval van bekende allergieën, blijft het de verantwoordelijkheid van de klant om de gasten te informeren. House of Sweets is niet verantwoordelijk voor mogelijke allergische reacties. Wij maken geen glutenvrije, lactosevrije of suikervrije producten. Ook zijn wij niet gespecialiseerd in de veganistische keuken.
Kan ik zelf een bezorgdag en tijd kiezen?
Verder in het bestelprocess kunt u uw gewenste leverdag en tijd aangeven. Er zal hierna contact met u worden opgenomen om de dag en tijd kort te sluiten.
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Uw bestelling wordt verwerkt en is definitief, nadat wij de aanbetaling hebben ontvangen.
Uw bestelling wordt altijd de dag voor de bezorging of het afhalen bereid en klaargemaakt.
Wat kost bezorging?
De bezorgkosten beginnen vanaf €5,00.
Hoe kan ik mijn bestelling het best vervoeren?
Je kunt de producten het beste lopend of per auto vervoeren. Op de grond aan de passagierskant of in de kofferbak zijn de beste plekken. Zolang het maar vlak staat! Rijd niet te hard en plaats het product bij aankomst gelijk in de koeling. Alle producten worden meegegeven in dozen/tassen waarin ze goed vervoerd kunnen worden. House of Sweets is niet aansprakelijk voor schade aan de producten tijdens vervoer van de klant.
Wat als ik niet thuis ben?
Indien u niet thuis bent, wordt de bestelling weer meegenomen. Wij zullen contact met u opnemen, maar wachten niet langer dan 10 minuten.
Indien een tweede poging (nog) mogelijk is, dan zullen wij deze zeker aanbieden tegen betaling van de bezorgkosten voor poging nummer 2. Dit is echter niet altijd het geval. Bij etenswaren en drinkwaren geldt daarom ook de regel dat als de klant niet thuis is, het pakket weer meegaat en wordt vernietigd. Zorg er daarom voor dat u thuis bent op de dag dat u van ons een bestelling verwacht.
Zijn de producten Halal?
Wij houden rekening met al onze klanten. Bij elk product wordt aangegeven welke ingrediënten wij gebruiken.
Waar bezorgen jullie allemaal?
Wij bezorgen beperkt in de provincies Flevoland, Noord-Holland en Utrecht. Klik hier voor de lijst van steden waar wij bezorgen.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling een factuur. U dient een aanbetaling (niet-restitueerbaar) van 75% te voldoen, zodat uw bestelling definitief is. De factuur volledig betalen is ook mogelijk.
Heeft u tijdens het bestelproces gekozen voor afhalen en heeft u alleen een aanbetaling gedaan, dan dient het openstaande bedrag 48 uur voordat u uw bestelling komt ophalen voldaan te zijn.
Indien u ervoor heeft gekozen om uw bestelling te laten bezorgen. Wordt ons starttarief automatisch bijgevoegd in het bestelproces. De kilometervergoeding wordt berekend aan de hand van het opgegeven adres. Wij sturen u een Whatsapp bericht met het bedrag van de kilometervergoeding en een betaalverzoek (Tikkie). Deze dient 48 uur voor de bezorgdata voldaan te zijn